decembrie 24, 2014

Mulțumire

de Adriana Ciobanu

În această lună, ultima din acest an, desigur mă simt provocată  să mă uit în urma, la tot ce a trecut, clipe de bucurie, încurajare, dar și tristețe și disperare. Mă opresc în special la Evanghelia după Luca,  care face o mărturie excepțională despre Isus – omul care s-a născut, atît de dependent de mama sa, fragil și neajutorat a ales această lume, ne-a ales pe noi! S-a limitat, dar în același timp, și-a dat și multă libertate avînd astfel posibiliatate să ne vorbească, să umble printre noi , cu noi și să plîngă, să plîngă pentru noi.

Cîntarea Mariei din primul capitol, versetele de aici mă fascinează de fiecare dată și răsună puternic în inima și mintea mea:

"Cum de mi-a fost dat să vină la mine mama Domnului meu?”

„Binecuvîntată ești tu printre femei și binecuvîntat este rodul pîntecelui tău”, 

„Ferice de cea care a crezut; pentru că lucrurile care i-au fost spuse din partea Domnului se vor împlini” ,   

„Sufletul meu îl înalță  pe Domnul și mi se bucură duhul în Dumnezeu, Mîntuitorul meu,  Căci a privit spre starea smerită a roabei Sale”,

„De acum încolo toate națiunile mă vor numi fericită, pentru că Cel atotputernic a făcut lucruri mari pentru mine, Numele Lui este sfînt și îndurarea Lui ține din generație în generație peste cei care se tem de El. El și-a arătat puterea prin brațul Lui, i-a risipit pe cei mîndri datorită atitudinii inimii lor. I-a răsturnat pe cei puternici de pe tronurile lor și i-a înălțat pe cei smeriți. Pe cei flămînzi i-a săturat de bunătăți și pe cei bogați i-a scos afară cu mîinile goale”.

Bogați sau săraci, flamînzi ori sătui, mîndri sau smeriți toți avem nevoie cu disperare de îndurarea,  mila, dragostea și harul Său. Și toate acestea, zi de zi le-am experimentat noi în comunitatea noastră: ne-am bucurat de copiii care au venit la program cu mare bucurie, de familiile acestora care ne caută și vor să ne cunoască mai bine, de toate donațiile și suportul acordat, de rugăciuni și oameni buni care au fost alături de noi și au luptat împreună cu noi.

Multumim  Domnului  și vă îndemnăm să ne rugăm în continuare!
  • Ne rugăm și ne gîndim la o fetiță de 16 ani, care va experimenta într-o lună durerea unei nașteri și apoi toate greutățile de a crește un copil;
  • Ne rugăm și pentru Sergiu, adolescent de  16 ani  care deja de jumate de an trece dintr-un spital în altul, luptîndu-se cu diagnoza de cancer la ficat;
  • Ne rugăm și pentru familiile care nu au resurse suficiente pentru a-și crește copiii;
  • Ne rugăm pentru cei mai triști ca noi!

Crăciun Fericit!!



     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu