decembrie 13, 2016

Curaj să mergem înainte.

de Adriana Ciobanu
Director, A.O La VIA   

     Acum, cind am ocazia sa vorbesc despre lucrarea pe care o facem cu AO La VIA, incep prin a afirma că toată experienţa trăită de aproximativ 7 ani e o mărturie a credincioşiei lui Dumnezeu. Privind în urmă afirm cu tărie că Dumnezeu, cu adevarat, nu dispreţuieşte începuturile timide, ci ne însoţeşte în itinerarul deloc uşor pe care l-am ales. Fără a avea un spaţiu al nostru, am perseverat timp de 7 ani să zidim relaţii, am luptat  zi de zi pentru o schimbare,  am plins, ne-am bucurat şi am celebrat.  

     Dincolo de orice temeri, îngrijorări, nesiguranţă, descurajări, am continuat să mergem, să zidim o comunitate printre şi împreună cu cei mai vulnerabili şi marginalizaţi -- copii şi familiile acestora.  În tot acest timp, Dumnezeu ne-a înconjurat şi ne-a trimis oameni care au avut încredere în misiunea noastră, ne-au sprijinit consecvent, ne-au vizitat, s-au implicat în activităţile noastre cunoscîndu-I pe copii şi descoperind frumuseţea din fiecare.


      Am învăţat că uneori o problemă, o încercare ce creează un disconfort  şi  poate fi interpretată din perspectiva noastră, umană, ca un eşec,  ne poate redirecţiona, ne deschide noi orizonturi şi posibilităţi pe care nici nu le bănuim. Chiar daca anul trecut în preajma Craciunului am fost nevoiţi să părăsim spaţiul nostru, în acest an vom celebra naşterea Domnului nostru, Isus Hristos,  într-un spaţiu la care niciodată nu am visat! Este noul centru comunitar de zi La VIA


     În fiecare zi,  30 de copii din familii social-vulnerabile vin aici pentru că împreună suntem o comunitate, împărţim un prînz cald, facem temele şi diverse activităţi orientate spre descoperirea potenţialului creativ, dar şi pentru a conştientiza că fiecare dintre noi are o valoare intrinsecă, este iubit, acceptat  şi poate fi valorificat.

                     
Aici culorile au explodat şi anunţă puternic o prezenţă vie şi autentică!

Mulţumim Domnului pentru că ne copleşeşte cu generozitate, frumuseţe, ne dă curaj şi putere să mergem înainte!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu